در پی قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از مدیرعامل ، کادر فنی و بازیکنان این تیم در مراسمی با حضور مسئولین استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، آیین تجلیل از کادر مدیریت، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد به دنبال حضور موفق و قهرمانی این تیم در لیگ برتر کشور با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد ، محمدحسین رسولزادگان رئیس هیات فوتبال استان ، محمدمهدی نیکونژاد مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر ، احمد نارگونی و صادق شاکری نایب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان ، احمد عشقان ملک مدیرعامل باشگاه گلساپوش یزد، محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و جمعی دیگر از مسئولین در سالن اجتماعات باغ دولت آباد یزد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: عملکرد باشگاه گلساپوش یزد قابل تقدیر است و نمونه خوبی از باشگاه داری است که توانست در یک برنامه بلند مدت به اهداف و چشم اندازهای خود دست پیدا کند.

مسعود شریعتی افزود: با توجه به اینکه تیم گلساپوش یزد باید در مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز حضور پیدا کند در صددیم با رفع مشکلات مالی ، نماینده شایسته ای برای کشور و استان یزد در این مسابقات باشد و در لیگ برتر نیز همچنان عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: جا دارد از حضور و حمایت های شرکت گلساپوش و برادران عشقان ملک از این تیم تقدیر و تشکر کنم و ما نیز در تلاشیم با توجه به محدودیت های که داریم بتوانیم کمک شایانی به باشگاه گلساپوش کنیم تا این باشگاه بتواند با قدرت بکار خود ادامه دهد و افتخار آفرین باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: یزد پتانسیل بالایی در رشته فوتبال ساحلی دارد و بازیکنان گلساپوش با درخشش در لیگ برتر و حضور در تیم های ملی این را ثابت کرده اند به طوریکه تعداد زیادی از بازیکنان یزدی در تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان و ب حضور دارند و سرمربی تیم ملی نیز یزدی است که در مسابقات جام بین قاره ای هم خوش درخشیدند.

شریعتی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حمایت های مسئولان استان و تلاش دست اندرکاران باشگاه گلساپوش این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

محمدحسین رسولزادگان رئیس هیات فوتبال استان یزد هم در این نشست گفت: باشگاه گلساپوش یزد با یک برنامه ریزی خوب و مدون و تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستند برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان یزد قهرمانی در لیگ برتر را کسب کنند و برای استان افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: وظیفه همه ماست از این جوانان یزدی حمایت کنیم تا همچنان مسیر موفقیت آمیز خود را طی کنند و همچنین درخواستم از مسئولین این است با حمایت از شرکت گلساپوش یزد نگذارند مسئولین این شرکت دلسرد شوند و باید همچنان برای حضور موفق این باشگاه در سطح اول کشور تلاش کنیم.

احمد عشقان ملک مدیرعامل باشگاه گلساپوش یزد هم در سخنانی گفت: رسیدن به این موفقیت ها و درخشش در لیگ برتر با تلاش و غیرت کادر فنی و بازیکنان گلساپوش رقم خورده است که امیدواریم همچنان با حمایت مسئولین استان بتوانیم مسیر خود را ادامه دهیم.

در ادامه نارگونی نایب رئیس هیات فوتبال استان از عملکرد باشگاه تقدیر و تشکر کردو خواستار حمایت مسئولین و حضور هرچه موفق تر این باشگاه در رقابت های مختلف شد. در پایان این مراسم که از سوی هیات فوتبال استان یزد برگزار شده بود، با اهداء لوح سپاس و جوایزی از مدیرعامل ، کادر فنی و بازیکنان تین گلساپوش یزد تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا